PERFIL DIGITAL DEL CONSUMIDOR ECUATORIANO
Main Article Content
Abstract
El acceso a internet en el Ecuador fomentado durante los últimos años, ha provocado una revolución en el consumi- dor: impulsando el uso de equipos de comunicación portátil como medio de personalización de su interacción social, el uso de herramientas tecnológicasse ha vuelto cotidiano y va creciendo en relación al tiempo que posee de conectivi- dad el individuo en su entorno, las redes sociales se han transformado el comportamiento del consumidor facilitando el acceso al conocimiento de productos y servicios.
Palabras claves: Consumidor digital, redes sociales, comunicación, herramientas tecnológicas.
ABSTRACT
Internet access in the Ecuador promoted during the last few years, It has led to a revolution in theconsumer: promo- ting the use of portable communications equipment as a way of customizing of its socialinteraction, the use of techno- logical tools has become daily and it is growing in relation to the time that It hasthe individual connectivity in the environment, social networks have transformed the behavior of theconsumer by facilitating access to knowledge of products and services.
Keywords: digital consumer, social networks, communication, technological tools
Downloads
Article Details
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.